آسا بورس اهواز

مرکز آموزش بازارهای مالی آسا بورس اهواز

برای حرفه‌ای شدن حرفه‌ای آموزش ببینید

آسا بورس مرکز تخصصی آموزش بورس در اهواز

آسا بورس اولین مجموعه آموزش تخصصی بازارهای مالی در خوزستان، صرفا در زمینه انواع بازارهای مالی داخلی و خارجی نظیر بورس، فارکس و ارزدیجیتال اقدام به برگزاری دوره‌های کارمحور می کند. تمامی آموزش‌ها حاصل سال‌ها تجربه عملی در معامـلات بازار و چندین سال تجربه آموزشـی در دوره‌های برگزار شده در شیراز، اهواز، ماهشهر و امیدیه بوده و کاملا کاربردی می‌باشند. این مرکز از سال ۱۳۹۷ آموزش بورس در اهواز  را آغاز  و سپس با توجه به نیاز مخاطبان دوره‌های خود را گسترش داد.

آسا بورس اهواز

تفاوت آسا بورس با دیگران چیست؟

بخش بزرگی از حرفه معامله‌گری در بازارهای مالی حاصل تجربیات است. به همین دلیل دوره‌های ما کاملا عملی و همراه با معاملات واقعـی در کنار اساتید و پشتیبانان مجموعه برگزار میشود. تمامی دوره‌ها به همراه یک‌ سال پشتیبانی موثر، تمام شرایط لازم برای آموزش  و موفقـیت شما در بازارهای جذاب و سودآور مالی را فراهـم می‌کند.

تجربه و تخصص  اساتید مجموعه آسابورس در بازارهای مالی

یکی از اصول اساسی آسا بورس همواره تخصص گرایی در تمام زوایای دوره‌ها است. چه در محتوای دوره و چه در زمینه کادر آموزشی اطمینان داشته باشید همه چیز با توجه به مطالب علمی آکادمیک و تجربه معاملات واقعی در بازار گردآوری شده است. مدیر آکادمی مهندس حامد حامدی کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار با گرایش مالی که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد با رتبه ممتاز می باشند و همین امر  حساسیت ما را در انتخاب کادر حرفه‌ای دوره‌ها افزایش داده است. ایشان همچنین دارای دو گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اصول بازار سرمایه و معامله‌گری ۴ بازار مالی (سهام، مشتقه، بورس کالا و بورس انرژی) سازمان بورس و اوراق بهادار (بالاترین نهاد بازارهای مالی ایران) است که معادل گواهینامه بین المللی CFA می‌باشد.

دوره های آسا بورس اهواز در چه زمینه‌ای برگزار می‌گردد؟

در حال حاضر مجموعه آسا بورس دوره‌های تخصصی بازارهای مالی مختلف را در قالب تحلیل تکنیکال با متد پرایس‌اکشن و تحلیل بنیادی بازار ارزدیجیتال و همچنین تحلیل بنیادی شرکت های بورس سهام ایران می‌گردد. شرایط تمامی دوره ها از سطوح ابتدایی تا پیشرفته ترین نکات را در بر می‌گیرد که باعث می‌شود تمام دانش‌پذیران ما از ابتدا با ادبیاتی مشترک در این مسیر سرنوشت ساز قدم بردارند. یقیناً آسا بورس بهترین و اصولی‌ترین دوره‌های مالی را در استان خوزستان برگزار می‌کند و تایید این ادعا موفقیت و رضایت دانشجویان دوره‌های ما می‌باشد. لازم به ذکر است تمامی دوره‌های آسابورس بصورت آنلاین نیز برگزار می‌گردد و در صورت عدم امکان حضور در کلاس می‌توانید از جاست آنلاین استفاده کنید. بدون شک برای موفقیت شما برنامه‌ریزی کاملی انجام داده‌ایم و تا رسیدن به ایده‌آل شما در کنارتان هستیم. 

کارشناسان ما همواره آماده هستند در کمال ادب و شکیبایی به تمامی سوالات شما در خصوص آموزش بورس در اهواز  پاسخ دهند.

بیشتر بدانید: یک معامله‌گر برای موفقیت قطعی به چه چیزی نیاز دارد؟